FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Верхньосиньовидненська спеціальна загальноосвітня щкола-інтернат І-ІІ ступені «Надія» знаходиться в смт Верхнє Синьовидне, яке розташоване у підніжжі Карпат, омивається двома гірськими річками. Школа розташована на площі близько 3 га. Через територію селища проходить автомобільна траса та залізничне полотно європейського значення.

Допоміжна школа-інтернат для розумово відсталих дітей була організована тодішнім завідуючим Сколівським райвно Шпілінським і першим її директором Сердюк Констянтином Кузьмовичем, який з 1950 по 1955 роки був її директором, а завучем з серпня 1952 року по червень 1956 року працювала прислана після закінчення Київського педагогічного інституту Сокол Лідія Петрівна.

Директорами даної школи були: Шпілінський (вересень 1950-січень 1951 р.р.), Сердюк К.К. (лютий 1951-липень 1955р.р.), Чередниченко (серпень 1955 –листопад 1956р.р.), Гетьман (листопад 1956-квітень 1958р.р.0, Комарніцький (лютий1959-липень 1964р.р.), Пащенко О.М. (серпень 1964-січень 1987р.р.), Равлінко І.Т. (лютий 1987-серпень 1991р.р.), Шаламага М.Г

( серпень 1991-травень 1996 р.р.), Майстренко І.І. ( з травня 1996р. – березень 2007р.), Павкевич О.Б.( березень 2007 р. по сьогоднішній день).

Школа заснована в 1950 р., але з цього часу в експлуатацію були введені нові будівлі. Це зокрема новий навчальний корпус, складські приміщення, душові та нова газова котельня. В інших будівлях проведено ремонти, встановлено металопластикові вікна, утеплено фасад навчального корпусу з відновленням, перекрито дах шкільних корпусів. Комунальний заклад Львівської обласної ради «Верхньосиньовидненська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів «Надія» створений у 1954 році.

Юридична адреса спецшколи-інтернату:

82613, Львівська область, Сколівський район, смт Верхнє Синьовидне, вулиця Січових Стрільців 136, телефони ( 0-251-2-41-31).

Чинний Статут закладу погоджено Головним управлінням освіти інауки Львівської обласної державної адміністрації і затверджено Управлінням майном спільної власності Львівської обласної ради08.жовтня 2012 року за

№ 83-С.

Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Серія ААВ № 651165

Код навчального закладу ЄДРПОУ: 04589886

Місцезнаходження установи:

82613, Львівська область,

Сколівський район,

смт Верхнє Синьовидне,

вул.. Січових Стрільців 136.

Школа функціонує в складі І-ІІ ступенів:

І ступінь – початкова школа (1-4 класи - термін навчання 4 роки)

ІІ ступінь – основна школа ( 5-9 класи - термін навчання 5 років, 10 клас – один рік навчання).

Відповідно до ступенів забезпечується початкова загальна освіта та базова загальна освіта.

Школа у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», іншими законодавчими актами України, Постановами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів самоврядування, прийнятими в межах їх повноважень, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Національною доктриною розвитку освіти України у ХХ ст. та Статутом.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки ЛОДА, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за якістю викладання різних предметів вчителями та освоєння його учнями також постійно проводяться систематичні дослідження стану відвідування навчальних занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва нашою школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

Мікроклімат в школі сприятливий для роботи. Конфлікти у школі відсутні. Педагогічний колектив користується повагою в селищі, серед учнів. В школі панує атмосфера довіри.

Вся робота в школі починається з планування, яке є основним документом. В планах роботи визначено мету, завдання та перспективи діяльності школи. Вони відповідають державній політиці у галузі національної освіти, Статуту та основній проблемі школи. Планування регламентується Постановами уряду про школу, наказами Міністетсва освіти і науки та Департаменту освіти і науки ЛОДА, інструктивними листами.

Найбільш поширеними і ефективними формами управлінських рішень є:

- план роботи школи на навчальний рік;

- рішення педагогічної ради;

- рішення зборів трудового колективу;

- рішення профспілкових зборів;

- накази, розпорядження, рекомендації.

Названі вище документи своєчасно доводяться до колективу і мають конкретне спрямування. Досвід роботи нашої школи дозволяє зробити висновки: треба будувати стосунки з командами як із суб’єктами управління, поважати їхні права, думки, створити умови для праці. Успіху можна досягти, якщо вчителі розуміють і підтримують цілі школи. Саме співучасть, спільна праця над досягненням таких цілей веде до гарантованих результатів. У команді забезпечується принципово новий рівень комунікацій, який здається недосяжним для сторонніх. Незважаючи на різні погляди й характери, різний професійний і життєвий досвід, команда, об’єднана спільною роботою над досягненням поставленої мети, виробляє власну стратегію і тактику, власні стилі і форми роботи, свою культуру взаємин, формує співробітництво нового рівня.

Школа-інтернат працює згідно затвердженого на педагогічній раді навчально-виховного плану школи який має таку структуру:

Вступ.

Аналіз роботи школи за минулий рік.

1. Організація навчального процесу.

2. Організація виховного процесу.

3. Учасники навчально-виховного процесу.

- робота з учнями;

- робота з батьками;

- робота з вчителями.

4. Атестація педпрацівників.

5. Керівництво навчальним закладом.

6. Науково- методичне забезпечення:

- педагогічні ради;

- наради при директору;

- наради при заступнику.

7. Фінансово – господарська діяльність.

8. Діяльність школи з охорони праці.

- організаційні заходи;

- робота зі збереження життя дітей;

- навчання;

- безпечна та надійна експлуатація будівель;

- електронебезпека;

- Гігієна праці. Медичні огляди;

- пожежна безпека;

- охорона праці.

Кiлькiсть переглядiв: 709

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.